Plugg och skönhet

De ringer som galningar från jobbet och vill att jag ska jobba både idag, inatt och helgen. Men sorry folks. Idag måste jag plugga, imorgon är det tenta (!!) och sedan jobbar jag redan två nätter på raken.

Som sagt, nu har jag fått i mig min standardfrukost (smörgåsar och scrambled eggs) och sitter med mitt morgonkaffe för att kolla in cyberworlden. Ska göra vid mig och åka till Kungälvs bibliotek och sitta och läsa några timmar. Vid 17 ska jag till Karin på Nagelverkstan och göra vid mina naglar, vilket är jävligt välbehövligt eftersom det är 6-7 veckor sedan senast. Med allt flygande och flängande är de något slitna och brutna nu, min lillnagel har gått av jättelångt ner men den sitter fortfarande på och det gör oooont!

Well, hoppas ni får en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Em

Det ar inte latt att vara lika eftertraktad som

du, min skona bona ;)



Bebis halsar tillbaka - h*n ska fa smaka pa coca

cola for forsta gangen imorgon, valdigt spannande!

Mamma Slem & Moster Malin ska namligen ta med Liten

pa sitt forsta nattklubbsbesok/konsert. Hehe.

Coola jag!



Hoppas allt ar fint,

Kramar

2009-03-26 @ 13:38:41
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Inte lätt att vara eftertraktad men vi behöver dig, tycker du kan skita i skolan o komma o jobba istället hehe, nä då det får du inte göra men P kanske förstår att vi behöver fler timmisar när ingen kan, det var verkligen kris idag men det e ju inte ditt problem utan P`s problem.Ha en bra jobb helg så syns vi framäver.

Kram.

2009-03-26 @ 22:05:31
Postat av: Karin

Jessica! Skoj att du läser, och kommenterar :) Jag hoppas ni vet att jag älskar att jobba hos er, men ibland måste jag tänka på school :) Tyvärr! Hoppas allt löste sig, kramkram!

2009-03-26 @ 22:17:15
URL: http://huvudsaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0