Hey Mr Candyman

Sol brukar göra mig glad, men idag har jag en konstig känsla i kroppen, and it won't leave me alone. Iallafall, åt en god pastalunch, struntade i seminariet och åkte till Göteborg och handlade lite träningskläder på rea på Intersport. Inklusive ett par nya mysbyxor. Extremt välbehövligt. Och billigt. 180 kronor. Sånt gillar vi. Blev lite uppmuntrad (och kär och kåt) på bussen hem, för jag hade en buss-romans med en tjusig pojke. Vi satt och kastade förstulna blickar på varandra hela vägen. Han hade så fina kläder och så fint hår och perfekta läppar. Om jag hade haft mod nog hade jag gått fram och slitit av honom kläderna bara för att se om han hade fina höfter och var så fulländad som han såg ut, men jag var för feg.

Tur att jag har min egen gosenos med perfekta läppar och höfter då. Även om han bor 3000 mil härifrån.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha jag bara älskar din berättarstil i detta inlägget vännen!

2009-03-31 @ 16:57:43
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0