Good song

Full rulle hela dagen idag, startade på Kippis med massa plugg, satt och huttrade där inne i 3 timmar! Längtade ut till solen så jag stack upp till Bitte och värmde mig på hennes balkong. Egentligen är det bara 15-16 grader här om dagarna men i solen är det hot hot hot! Så så länge man håller sig i solen så känns allt bra! Vi traskade ner till hamnen och mötte upp Mia för lite kaffe/öl/Fanta på Balik Cilar, ett supermysigt café. Jag tog massvis med bilder som ni ska få se när jag har med kameran (slår mig själv...), för det är precis där alla små söta fiskebåtar ligger och de är så fint målade i alla möjliga färger och däri sitter de små gubbarna och håller på med sina nät. Åh så mysigt! Sedan gick vi och tittade på en fin sjal som jag ska köpa imorgon och lyxade till oss med lite fin choklad, som man fick i en ännu finare påse! Nu ska jag hem och skriva klart det här jävla arbetet, spyr snart på det!

Hoppas alla har det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0