BUSY DAY

Idag har jag flängt, flängt och flängt lite mera.

Startade med att åka till Kungälvs bibliotek och f ö r s ö k a läsa lite. Observera försöka! Ska inte bibliotek var tysta? Jävla gymnasieungar överallt, de har inget hyfs! Tacka vet jag äldre 20-åringar som mig själv, man lär sig med livserfarenhet.

Sedan tog jag en god fika och sprang till Karin och pulade naglarna. Min ena lillnagel hade som sagt gått av och den har typ gått av på halva nagelbädden så vi tog ett beslut om att låta den lille vila lite och fixa den om två veckor då han tittar fram lite bättre. Aoutch!

Sedan hem och posta paket och hämta paket och betala räkningar och sådant trevligt, tråkigt vardagsflams. Betalade halva min Alanya-resa som jag tar i augusti också. YEAH! Men säg inget till Ibo, den här gången ska jag banne mig överraska honom. Jag lyckas alltid försäga mig.

Nu ska syrrans franska inneboende använda datorn så nu ska jag ta mig i kragen, göra kaffe och fortsätta plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0