TIRED

jag är trött som en gnu efter den här helgen, och nej, jag har inte festat. jag har jobbat sedan i fredags och det har inte varit lungt några längre stunder. det finns alltid något att pilla med!

slängde på mig mjukiskläderna nu, satte på 3:an som visar fina filmer walk the line och snodde ihop en god sallad som jag tänkte dela med mig receptet på :)

tärna en tomat och en bit gurka. ta 2 skedar naturell keso och 2 skedar kikärtor, och blanda allt i en lagom stor skål. krydda med aromat, fransk salladskrydda och vitlökssalt. gröp ur en avocado och lägg över salladen. klart! perfekt som kvällsmat efter en lång arbetsdag.

puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

mmm... låter gott! Det ska jag prova någon gång snart!

2009-07-20 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0