You are the best!


Britney är nog den kändis som jag beundrar mest i hela världen. Fine, tyck att jag är en tönt bara, men så är det.
Enda sedan hon släppte Baby one more time har hon varit min största musik-idol. Och då är det främst hennes musik som jag beundrar. Odödliga klassiker som I'm not a girl, I'm a slave 4 U och Toxic, you have to love 'em!
Men hon skriver ju inte sina egna låtar, säger ni. Nej, men vem fan gör det nowadays? Eller har någonsin gjort det helt själv? Det är hennes coola och unika röst som gör det, hennes utstrålning och dans.

När jag var typ 10 år tog min storasyster med mig när Britney spelade i Skandinavium och jag kommer
aldrig att glömma den konserten, och hoppas jag kommer se henne live någon mer gång! Då är det lätt
jag som står längst fram, dansar livet ur mig och skriker ut

"Womanizer, woman womanizer your'e a womanizer oh..."


Kommentarer
Postat av: Frida

I'm sooo with you on that one!!

2009-01-18 @ 18:27:49
Postat av: Johanna

Tycker det är beundransvärt att du står på dig :) Vet många som smyglyssnar på henne och när man ser några album på datorn låter det alltid typ "Ja, men det är min lillasysters" osv ;)

Däremot låtskrivandet, är det stora artister inom radiomusik eller alla genrer du menar? :O

2009-01-18 @ 19:22:50
URL: http://trollkona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0