Uppspelt


Åh, vad jag längtar till tisdag, då det är upprop till sjuksköterskelinjen på högskolan i Borås!
Idag fick jag hem ett brev med lösenord så jag kunde logga in och få en e-mail adress.
Där kunde jag även checka in vilka jag ska gå med de nästkommande tre åren!
Kände i och för sig inte igen några namn, vilket inte är så konstigt haha!

Snart har jag avslutat en lång jobbvecka också, imorgon blir det ett kort pass; 6.45-12.00
men det passar superbra eftersom jag sedan sticker hem, duschar, tar på mig något snyggt
och åker till Helenis. Sedan är det kalas hela kvällen som gäller!

Nu sitter jag och lyssnar igenom ALLA Håkans skivor.
Han är för bra.




Ska vi gifta oss?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Hittade dej här idag! Grattis till sjuksköterskelinjen! Är det det du vill bli eller börjar du där o utbildar dej till typ läkare sen?

Lycka till!

Kram Anna

2009-01-15 @ 22:48:16
URL: http://asod.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Va kul, börjar du på tisdag? lycka till gums :D

2009-01-16 @ 13:47:41
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0