Trött flicka

Ja, jag är riktigt trött. Inte för att det är speciellt krävande i skolan och på föreläsningarna, idag fick vi dessutom bara till 12, men det är så mycket nytt att ta in hela tiden, även utöver själva lektionerna. Så då blir jag helt slut i huvudet. Och jag blir ännu tröttare av att jag inte fått mina skolböcker än, fan vad sega de är på AdLibris!! Skulle haft första boken i fredags egentligen... så det blir mycket att läsa in i helgen. Då jag ska jobba...

Kom hem och åt lite mellanmål, sen stack jag till stan där jag träffade Helenis och vi gick till Frank´s och drack kaffe och apelsinjuice. Mucho gott! Tack Helena för att du är en av de finaste som finns! Efter det gick jag till Friskis och skulle köra ett Aerobics Dance pass men ledaren var sjuk så då blev det Aerobic 2. Ehm, och det är den svåraste nivån. Gissa vem som stod och stampade på nästan samma ställe hela passet? Och jag som ändå älskar Aerobic och inte direkt är någon nybörjare! Äh, skitpass!!


Kommentarer
Postat av: Helena

U know I löööv u <3

2009-01-27 @ 23:23:53
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0