Nu städas julen ut.

Usch vad lat jag är. Haha, vaknade vid halv elva, kom upp och åt frukost som mamma dukat upp, satte mig vid datorn :)
Vi har iallafall varit ute och promenerat i blåsten en timma, jättehärligt! Jag tog en varm dusch och satte mig vid datorn igen. Pratade lite med älsklingen på msn, kändes bra! Saknar honom så otroligt mycket.

Igår fyllde min lilla Frida 21 år, så vi möttes upp på Bryggeriet för en god middag. Vi ville äta trerätters men var så mätta efter middagen att vi struntade i det och tog oss till biografen där vi såg Australia. Underbart bra film, rolig och allvarlig med fantastiska bilder av landet "down under". Absolut värd att se! Men väldigt lång, trodde jag skulle somna större delen av filmer eftersom jag endast sov 2:30 till 5:30 natten innan...

Jag ska strax ta på mig något snyggare (har på mig mjukiskläder nu) för mammas kusin och hennes man kommer snart hit och äter middag. Det är ju trettondagen! Och nej, vi har inte städat bort granen ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0