Iskallt

Sista dagen med min älskling, innan han åker tillbaka till Turkiet.
Vi låg och grät igår i sängen tillsammans.
Mitt hjärta blöder...

Vi har haft en fin helg ihop iallafall, åkte och hälsade på hans vän
och dennes fru i Borås, åt gott, tittade på film, shoppade, spelade spel.
De är verkligen trevliga. De tog med oss på en liten sightseeing-tur
i Borås, och jag gillar den staden mer och mer.
Tur det, eftersom det är där jag ska spendera de flesta av mina vakna
timmar nästkommande tre år =)

Nu har vi varit ute och promenerat i kylan, skulle gå och hämta ut
Ibos skor men de har inte kommit än, typiskt. Får skicka ner dem
senare.

Puss O kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Älsklingen... :'(

2009-01-04 @ 21:43:01
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0