Vackert väder

Jag har knappt orkat kolla ut genom fönstret idag för det är strålande sol och jag får så dåligt samvete när jag bara ligger inne och slappar. Men nu ska jag och vovven ut på en härlig prommis, sedan måste jag verkligen städa mitt rum. Har inga bra förvaringsmöjligheter så golvet ligger nära till hands :) Dessutom tok-shoppade jag igår så där blev högen ännu större!

Förresten, får tok-ångest när jag räknade ihop hur mycket pengar som gick åt inatt, totally insane. Jaja, man lever bara en gång eller hur? Helena håller nog inte med mig som traskat runt på studiebesök hela dagen, hahaha. Men visst var det värt det, boo?

Kommentarer
Postat av: Helena

Fy faaaaaaaan vad dåligt jag mått hela dagen. Höll på att somna de sista på Rädda Barnen. Engagerad man känner sig då. Mitt konto är ganska drained also. Men hell yes it was worth it! I would do it again XD

2009-02-27 @ 17:27:47
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0