22.03

Äh, har haft min nya mobil i över en månad och först NU fattar jag hur man ansluter den till datorn. Jaja, jag är ju blond egentligen so no surprise there! Skönt iallafall att äntligen få över lite skön musik, så man kan fördriva alla döda timmar på bussen.

Idag var jag och tränade step på bästa Michaels pass! Har inte varit där så många gånger men älskar honom ändå! Väldigt speciell men såååå söt och framförallt har han ett så jävla härligt pass! idag var det dessutom lite tillspetsat och svårare, men det var bara skoj! Så hej träningsvärk?

Mamma och Claes har inte kommit hem från fjällen än så guess who is taking the car tomorrow?

Tagit en dusch nu, och sitter och myser med Brandy och ett glas rödvin, hej alkis. Neeej då, det blir inte så ofta. Så Helena kan hålla tyst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

A-a-a-a-a-a-aaaaaalkis! :D

Äsch. Jag är bara avundsjuk.

2009-02-09 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0