04.49

Ville bara meddela att jag varit duktig och pluggat i en timma nu, med avbrott för blöjbyten då förstås! Och så låter det konstigt i korridoren ibland så då har jag blivit rädd och ringt efter en kollega så vi kunde gå och kolla tillsammans. Men det fanns ingen där..... Det ÄR läskigt att vara på en våning helt själv, jag menar hur svårt är det att smita uppför brandtrappan och smyga in och hugga mig i ryggen med en sax?

Hur som haver, jag har ont i magen nu. Kan nog vara allt kaffe, eller vad säger du Anneli? Man är verkligen inte hungrig såhär mitt i natten så fick tvinga i mig några skedar av min kasslerrisotto, något måste man ju ha i magen när man jobbar.

Och jag ser fram emot dagens aktiviteter:
- Sova
- Sova
- Sova
- Middag med mamma, moster, lillebror och lillasyster
- Ta på mig snygga kläder
- Åka med Lisa till Borås och kalasa med klassen!
- Vara för berusad för att ta bussen till Göteborg, eller ens hitta den, och somna i ett dike
- Frysa ihjäl

Nej, nu har jag jobb att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0