PUSSEL

Inte för att jag varit på så många bröllop, men gårdagens kvalar lätt in som tidernas bästa och roligaste! Fin vigselakt med bra musik i kyrkan (go daddy!), sedan mat och en heeel del dryck hela kvällen lång! Buggade loss som tusan med både nya och gamla släktingar, promenerade till en camping mitt i natten, och hamnade till slut på golvet där jag sov förvånansvärt bra. Det var inte lika roligt att leva i morse då vi jagades ut för att äta frukost med fastrar och farbröder och kusiner med mascaran under ögonen och klänningen på sne, men what the heck, alla hade haft en lika underbar kväll!!

Så nu är jag såklart på jobbet och mår inte alls illa, inte aaaaalls!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

Vad har du för dig då? :)

2009-08-24 @ 02:42:52
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det hade ju inte varit dumt att fara utomlands, speciellt nu när det börjar bli kallt här :P

2009-08-25 @ 12:27:07
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0