WEEKEND



  



Jag har inte varit jätteflitig med kameran det senaste eftersom batteriet tog slut mitt i Salems konsert förra helgen, och jag varit för laaaat för att ladda den och köra över bilderna till datorn. Så nu först får ni se the man of mine and Helena's dreams. Fruktansvärt sexig är han, och han såg så nystruken ut när han skuttade ut på scen! Gah, älskar den mannen mer och mer. Och hans musik är verkligen inte så pjåkig den heller! =)

Mittenbilderna är från Mando Diao-konserten. Tyvärr har jag en skitkamera som vägrar ta bra kort på konserter, men där är iallafall bildbevis!

Sista bilden är på mig och vackra Helena när vi sitter på spårvagnen på väg till Slottskogen igår eftermiddag. Det var så varmt att vi svettades, alla människor var ute och glada, Slottskogen var översvämmad av barnfamiljer, par och unga kompisgäng, och vi hade några jättemysiga timmar med grill, cider och tjöt.

Thanks for a nice weekend!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi..

2009-04-26 @ 12:13:38
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0