Underbara fredag

med underbara vänner!

Jag och Frida startade med sminkparty på BLVD där sköna Lena gick loss med svarta och gråa skuggor. Jag kände mig som en transa men det var jävligt snyggt gjort och jag (och alla mina vänner) är nog bara ovana vid att se mig i en sådan tjusig Hollywood-sminkning. Så jag kanske ska börja med att sminka mig så varje dag?!

Efter det drog vi till Järntorget och mötte Helena, Benjamin och Patrik och gick till sköna La Sombrero (tror jag det heter, något sådant namn iallafall!) där de spelade latino hela kvällen. Drack den godaste Mojiton jag någonsin druckit! Perfekt. Ska definitivt gå tillbaka, för musiken, för människorna, för Mojiton.






Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ja, hittar man en bra bartender så får man hålla sig kvar;.)) Själv har jag en som gör de godaste alkoholfriafruktdrinkarna:.)) Åh, så mumsigt... hans drinkar ser ut som rena konstverk, sådana där som man får när man är på lyxig utlandssemester. Så håll hårt i Mojito-bartendern;.))



tack för din kommentar också!:.) Jo, bloggen hjälper otroligt mycket för mitt sorgarbete (det var därför jag började blogga), medan min man har hittat andra vägar. I bloggen där kan jag lasta ur alla tankar och känslor, vända ch vrida på saker och ting så jag får flera perspektiv och dessutom få bekräftat av andra människor i sorg att man inte är något nutcase;.))



Förhoppningen var ju att sorgen skulle vara över efter en vecka och när det inte riktigt var så enkelt så är det skönt att få stöd i det:.))



Otroligt kul att du gillar bloggen, du är så välkommen åter!:.))



2009-04-06 @ 12:11:15
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Du va skit fin i den sminkningen Karin!

2009-04-06 @ 18:04:49
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0