Tisdag i Göteborg

Franks var så mysigt och trevligt att plugga på igår, så jag stack dit i morse igen. Satt där i några timmar innan magen började kurra och Helena kom så vi åt varsin macka med röra! Sedan blev det en sväng på Monki, där jag som bekant blir helt i extas, idag var inget undantag. Kom ut med fyra plagg, hoppas inte mamma läser nu.  



Sen stack jag till jobbet och snackade med tjejerna och Jimmy, för att sedan dra iväg med Anna på stan. Vi promenerade omkring i Haga, det är så underbart mysigt där. Vi slog oss ner på ett café på Järntorget med en latte och babblade. I de många söta butikerna fanns mycket man ville ha, så jag kom ut med en söt portmonnä, en fin handkräm och ett jätteballt armband!





Vi snackade lite om mina tatueringar och Anna tyckte vi skulle gå till City Tattoo för att snacka lite, och självklart kunde jag inte hålla mig utan bokade en tid i juni! Jag ska göra en blomtatuering på sidan av magen/ryggen, lagom stor och skitsnygg! Jag ska tillbaka i övermorgon med en bild på hur jag har tänkt mig och för att betala depositionen. Taggad!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åå, vad spännande med tatuering! Avundsjuk... :-)

2009-04-07 @ 22:03:26
URL: http://mimmilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0