TGIF!

Sorry för bad uppdatering, blir ingen stor känd bloggare om man ska hålla på såhär inte! Det är just nu lungt på jobbet, efter en riktig rusch då jag hade 3 våningar ensam, var typ svettig efter den timman. Men jag trivs verkligen med att jobba ändå, hoppas ingen av mina chefer läser det här för då ber de väl mig jobba gratis, och det är nästan så jag vill göra det ibland. Jag är nog den knäppaste människan på denna jord. Inget nytt under solen, här inte :D

Ser iallafall fram emot min helg, kontot är påfyllt (och kommer i vanlig ordning att vara tomt igen om några dagar), jag har en massa mysigt inbokat med härliga människor och imorgon ska jag och godisbitarna Benjamin och Helena på Mando Diaos konsert!! Yeah, sett fram emot det en masse! Sedan står lite plugg, grill i Slottskogen och träning på schemat. Så det enda som saknas är ett härligt väder, och det ska det tydligen bli också!

Hoppas ni andra också får en bra helg!
Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0