TENTALÄSNING

När jag vaknade vid halv nio-tiden kändes det som en elefant stod på mig och vägrade låta mig resa mig upp, och som om det hängde bly på mina ögonlock, så trött vad jag. Ändå har jag sovit underbart inatt och somnade inte speciellt sent. Hum... Brist på något? Jag tvingade mig ut med vovvis i friska luften för att vakna till. Kände mig stolt när jag kom tillbaka en timma senare! God frukost, en härlig dusch, en mugg kaffe och sedan var det bara att sätta igång med plugget.

Nu har jag kört 45 minuter, och tar 15 minuters rast, innan det blir ett nytt 45-minuterspass. Bra uppdelning att göra så, och så slipper man sitta och kolla på klockan och undra när man ska sluta, bli rastlös och börja göra något annat mitt i allt.

Jag vill tipsa om en helt fantastisk blogg som Änglamamman Melissa skriver, den är alltid så välskriven och gripande. Och fruktansvärt sorglig men ändå ljus och glad. Svårt att beskriva, men så är det nog svårt att förlora sina nyfödda tvillingflickor. Nu är Melissa och hennes man gravida med en liten pojke, och jag är så glad för deras skull! Läs och låt dig beröras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0