Over

I förrgår gjorde jag slut med Ibo, efter nästan 18 månader tillsammans. Anledningarna är många men den främsta är att det har varit fruktansvärt jobbigt att ha en relation på såhär långt avstånd, med alla problem som det medför. Så nu gjorde jag såhär, och det känns jättebra. Jag känner mig som en ny människa. Kan bara tänka på mig själv. And I will.


Det enda som jag är ledsen för är att det känns som att jag förstört hans liv. Han är en av de finaste människorna som finns, och det är inget jag är stolt över.

So now you know.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch då, vad tråkigt att höra. :( Men om det känns bra så var det nog rätt beslut! Förhållanden är inte alltid så lätta.. Inte alltid en dans på rosor. Du har inte förstört hans liv, det hade varit ännu värre om ni hade fortsatt ihop och levt i en "lögn". Funkar det inte, så funkar det inte tyvärr.. Men vet att det kan kännas jobbigt.. Hoppas allt blir bra för dig! Kram Hanna

2009-04-21 @ 19:50:04
URL: http://hannalinneal.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Åååh Karin, vad jobbigt :( Men det kanske blir bäst i längden.. Ta hand om dig

2009-04-21 @ 21:21:10
URL: http://beatingheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0