Kvällen innan tenta.

Det känns som att jag har läst, och läst, och läst, och läst. Och så läst lite till. Och det är precis vad jag har gjort heeela dagen. Vid 16 snurrade det i huvudet så jag bestämde mig för att sticka till stan för att köpa Mando Diao-biljetter (24 april, läääääängtar, kommer bli bättre än bäst!!), betala handpenningen på tatueringen (ännu bättre) och äta McDonaldsglass med Helenis.

Sedan åkte jag hem och läste ännu mer.

Jag får det att låta som att det är världens sluttenta men det är det ju inte, haha! Men man kan väl få ha lite ångest ändå? Nu ska jag drömma om meios, hyalint brosk och kapillärer.

Tjolavippen!


Kommentarer
Postat av: Soma Askari Moris

Mando Diao?! ÅH! :( Me so sad.. Ännu ledsnare när Helena berättade att ni kanske inte kommer trots allt :(:(:(:(:(:(:(:(:( Aj Miss joooo!

2009-04-09 @ 10:31:56
URL: http://yourstrulysam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0