Fredag = slappdag

Ja, inte första delen på dagen men ändå. Kom iväg tidigare från skolan eftersom vi tydligen inte alls skulle ha seminarium, väldigt skönt. Jag hade egentligen tänkt vara produktiv och läsa lite till tentan ikväll, men jag har skrivit upp tider i kalendern som jag ska läsa och tänker unna mig en helt ledig fredagkväll på mååånga veckor, kanske månader. Igår gick det upp för mig att jag snart kommer att missa dörren, gå in i väggen kort och gott. Jag måste sluta jobba så förbannat mycket, sluta gå ut så förbannat mycket, sluta allt så förbannat mycket. Fokusera på mig själv och studierna, må bra, städa mitt rum och städa upp i mitt liv. Så ikväll blir det teve, vad är det som går? Jag har noll koll. En promenad, rött vin och chips. Sounds like a plan!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Vilken mys kväll!

2009-04-17 @ 17:34:38
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0