Mammsen

Och nu är jag hemma hos mamma lite.
Så mysigt. Har fått en del av mina älskade kläder, och lagt upp dem fint i en hylla här =)
Så att det känns lite som hemma iallafall. Mammas nya radhus är väldigt fräscht och fint, och mamma har såå bra smak när det gäller möbler och färger. Jag längtar till jag får min egna lägenhet!

Jag ska börjar plugga i Borås i januari och eftersom att lägenheterna där är så billiga (!!!) så köper jag mig nog en sådan :D Längtar till jag får springa på second hands och IKEA och köpa soffa, matbord, gardiner och aaaallt!

Är hemma igår, idag och imorgon från jobbet eftersom jag är så fruktansvärt förkyld!
Så jag drar bara runt här hemma, skittråkigt!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0