Trötter

Dagens stora misstag var att ta bilen in till stan!

Så fruktansvärt mycket bilar och folk ute, överallt var helt igenkorkat. Jag fick en snilleblixt när vi kom till Heden och ställde mig vid kyrkan, mohaha. Ibo ville verkligen hitta ett par skor idag men vi hittade inga som han var nöjd med. Trött jag blir. Och jag tittade inte ens på något till mig. Svimma inte nu, Helena! Det enda som inhandlades var ett krigsdataspel till Ibo och ett Desperate Housewives spel som jag kan spela på datorn! Woho, visste inte ens att det fanns!

Men det blev hål i plånboken ändå eftersom vi handlade mat för närmare 1000 pix på hemvägen...
Så nu ska jag gå och laga till den!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh herregud.... (där ramla jag av stolen)

2008-12-29 @ 20:31:30
URL: http://lyricaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0