Morgonbestyr

 

Fick jobba min första natt inatt, och det var jätteroligt, om det nu kan vara det =) Det var väldigt trevliga tjejer som jobbade natt, så vi hade skoj! Var ganska trött när jag kom hem kl 7 i morse, ändå somnade jag inte förrän efter en halvtimma, svårt att varva ner efter 10 timmars jobb. Så nu sitter jag och älskling och myser i soffan med tv och dator. Ibrahim sitter och pratar med en kompis från Turkiet, som ja också känner. Saknar alla där nere!

Igår var vi hos en av Ibos gamla arbetskompisar som sedan 2 år bor här i Sverige, och som tur är bara 40 minuter härifrån! Han och hans fru var jättetrevliga så det var en trevlig eftermiddag med tacos och Mamma Mia!



Nu ska jag ta en dusch och fixa vid mig, sedan åker vi till H för film och middag!

/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0